سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات کلیکی یکی از معروف ترین و ساده ترین روش های کسب درآمد

تبلیغات کلیکی یکی از معروف ترین و ساده ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت است و در این زمینه شرکت های بسیاری فعالیت می کنند. معروف ترین این شرکت ها گوگل است. در ایران نیز شرکت های بسیاری در این زمینه خدمات رسانی می کنند یکی از معروف ترین این شرکت ها صباویژن نام دارد. اگرچه این شرکت با سایت های معروفی کار می کند اما در سایت خود آموزش های کافی برای گذاشتن این تبلیغات در سایت قرار نداده است و افرادی که با این شیوه از تبلیغات آشنایی چندانی ندارند در استفاده از این تبلیغات دچار مشکل می شوند. از این رو در این نوشته ما به طور کامل و قدم به قدم چگونگی قرار دادن این تبلیغات کلیکی صبا ویژن را در سایت وردپرسی به شما آموزش خواهیم داد.

روزانه میلیون‌ها کاربر تحت تاثیر تبلیغات آنلاین صباویژن تصمیمات روزمره بهتری می‌گیرند. صدها برند و کسب و کار در خاورمیانه از راهکارهای تبلیغاتی صباویژن استفاده می کنند تا به مشتریان هدف خود بهتر و موثرتر نزدیک شوند.

صباویژن توسط صباایده در سال 1385 راه اندازی شد. ابتدا برای تبلیغات بر روی سایت‌های پرترافیکی که مجموعه صباایده راه اندازی می‌کرد، مثل کلوب و میهن بلاگ، و سپس برای فراهم آوردن امکان درآمدزایی اینترنتی برای دیگر صاحبان وبسایت‌ها.

اکنون که با صبا ویژن آشنا شدید، شاید بهتر باشد نمونه هایی از این سایت ها که با صبا ویژن همکاری دارند را به شما نشان دهیم. در ادامه نشان خواهیم داد که چگونه تبلیغات این شرکت و یا هر شرکت تبلیغاتی را در هر سایتی تشخیص دهید.